سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سردار نقدی در همایش تبیین گفتمان ولایت: فرانسوی ها قدر ایران را

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سراسری تبیین گفتمان ولایت که در سالن 5 آذر برگزار شد به بررسی نفوذ در کشور و اهمیت این مسئله در جریان انتخابات پرداخت و با همین موضوع پرده نگاری را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ سخت نفوذ تصرف  سرزمین و انهدام تجهیزات دشمن صورت می گیرد، اما هدف نفوذ در جنگ نرم، بین جبهه حق و باطل را، در دست گرفتن و اثر گذاری بیشتر بر افکار عمومی مردم عنوان کرد.

سردار نقدی راه جبهه حق را به دلیل همراهی با فطرت انسانی هموار دانست و گفت: جبهه باطل با امکانات و تجهیزات و پول فراوان در این جبهه بر عقیده باطلش تلاش می کند، اما اگر ما در جبهه حق با ایمان تلاش کنیم، حتماً پیروز این جنگ هستیم چرا که خداوند وعده داده اگر یاریش کنیم، یاری و نصرتش را شامل خواهد کرد.  

وی بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: مردم سالاری دینی الگویی است در دنیا که استکبار را سرجایش نشانده و برای نفی این الگوی ارزشمند هیچ حجتی نداشته و دست و پا می زنند. باحضور پر رنگ مردم در انتخابات این الگو را باید امتداد داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، انتخابات پیش رو را مسئله ای حیاتی و سرنوشت ساز برای نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود تأکید داشته اند که شرایط فوق العاده حساس است؛ برای تکمیل استراتژی نفوذ آمریکایی ها به این انتخابات چشم دوخته اند. باید مراقب بود.

وی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که دعوای امروز دنیا را دعوای استکبار با اسلام دانسته اند، بیان داشت: این اولین سطر کتاب بصیرت است که به درستی شرایط را درک کرده و اولویت ها را شناخت و این اولویت را که مسئله اصلی جنگ استکبار با اسلام است را دریافت.

 جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی را از لحظه آغاز انقلاب دانست و ادامه داد: برای براندازی نظام هر کاری دستشان بر می آمده از کودتا و ترور و خرابکاری و فتنه و تحمیل جنگ اقتصادی و فرهنگی گرفته تا جنگ و تحریم انجام داده اند و در هر مرحله شکست خورده اند.

وی تبیین صحیح جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای مردم را ضروری دانست و در این خصوص گفت: هدف آمریکا از پناه دادن به شاه ملعون فراری، بازگرداندن مجدد او با کودتا بود. مردم هم حافظه تاریخی شان گواهی می داد همانطور که در 28 مرداد آمریکا شاه را با کودتا به ایران به قدرت رساند باز هم در این زمینه تلاش خواهد کرد، به همین دلیل ملت خواست تا شاه فراری را آمریکا بازگرداند، اما آمریکا امتناع کرد و به همین دلیل دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر گردند.

سردار نقدی نفوذ را آخرین بخت آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حالا که آمریکا پس از 36 سال در جنگ های کودتایی، امنیتی، تروریستی، رسانه ای، سیاسی و اقتصادی، شکست خورد و امید به پیروزی کوتاه مدت در تهاجم فرهنگی را ندارد، آخرین بخت خود را در نفوذ می آزماید.

وی به نفوذ تفکر انقلابی در میان ملت های آزادیخواه جهان اشاره کرد و گفت: دشمن به خوبی می داند اگر ملت ها انقلابی اگر از درگیری ها و سرگرمی های منطقه فراغت پیدا کنند و به مرزهای فلسطین اشغالی برسند چه بر سر رژیم صهیونیستی خواهند آورد؛ دشمن از این وحشت دارد، لذا از در تزویر و اظهار دوستی و محبت درآمده اند تا آن کاری را که با جنگ نتواسته اند انجام دهند با ژست دوستی، محقق کنند.

وی ادامه داد: پیروزی های مستمر ملت ایران بر آمریکا و آبرو و نفوذ و قدرت تأثیر ایران در دنیا، ثمره مجاهدت و مقاومت است نه سازش و مذاکره؛ اما امروز برخی می خواهند دستاوردهای مقاومت را به نفع سازش مصادره کنند و اظهار می کنند این ها ثمره دیپلماسی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر راه و رسم دیپلماسی را به درستی می دانستند، در اوج مذاکره با دشمن که باید با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشت و از موضع قدرت حرف زد، در سخنرانی ها نمی گفتند اگر آمریکا اراده کند با فشار یک دکمه نیروهای مسلح ما را نابود می کند یا آب و نان ما هم در گرو تحریم هاست یا خزانه ما خالی است!، آیا این دیپلماسی است؟.

وی با اشاره به اختصاص بیش از دو ملیلیارد دلار بودجه در سال 2015 و 2016 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و به اصطلاح دموکراتیزه کردن ایران از سوی دولت آمریکا، بیان داشت: آمریکایی های بی چشم رو پروژه براندازی ایران را به وزارت خارجه خود محول کرده اند و برای آن بودجه و قانون مصوب می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: با وقاحت تمام در قانون بودجه 2016 آمریکا مسئول خرج کردن این بودجه معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک و معاون دموکراسی سازی مشخص شده، اما متأسفانه در این خصوص هیچ عکس العملی از سوی دستگاه دیلماسی کشور ما نشان داده نشده.

وی با تأکید بر قوانین بین المللی منشور ملل متحد در خصوص عدم دخالت کشورهای عضو ملل متحد در امور داخلی دیگر کشورها، اظهار داشت: باید با استناد به معاهدات بین المللی و قوانین ملل متحد به مراجع قانونی و بین المللی، به دلیل دخالت های آشکار آمریکا در ایران علیه این کشور، شکایت شود؛ اما هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود، به شگردهای دشمن برای انحراف افکار مردم از مسائل اصلی و مهم  به مسائل کوچک و پیش پا افتاده برای تکمیل پروژه نفوذ پرداخت و گفت: در این چند روز تیترهای اصلی روزنامه های کشور به خرید 114 فروند هواپیمای ایرباس از فرانسه اختصاص پیدا کرده است. با تمام مشکلات موجود در کشور این کار چه گرهی باز می کند و چه کمک اساسی به حل مسئله بیکاری و پیشبرد اقتصاد کشور خواهد کرد؟ جز اینکه میلیاردها دلار پول نفت را بریزیم در حلقوم دشمنان.

 وی ادامه داد: ایرانی ها خیلی خوب هستند؛ فرانسوی ها باید قدر ایران را بدانند. فرانسوی ها از روز اول منافقین را پرورش دادند و در ترورهای بزرگی مثل فاجعه 7 تیر منافقین را پشتیبانی اطلاعاتی کردند، صدام را با همه قوا حمایت کردند، به او میراژ و اگزوسه و سوپر اتاندارد و حتی خلبان فرانسوی برای عراق جنگید، در جریان فتنه اول حامی اروپایی فتنه گران بودند، در تحریم ها اول بودند، در برخورد با ایران در جریان مذاکرات هسته ای از آمریکا تندتر حرکت کردند، در دورانی که مشکلاتی داشتیم علیه ملت ایران کارشکنی کردند.

سردار نقدی افزود: ولی ما خیلی آدم های خوبی هستیم در ازای همه آن خیانت هایی که در حقمان کردند، امروز در شرایطی که فرانسه دچار مشکلات و مصیبت های اقتصادی است، به دلیل اعتراضات مردم به مسائل اقتصادی و اجتماعی شهر پاریس و دیگر شهرهای فرانسه بحران زده است و صنعت آنها در آستانه ورشکستگی است، با یک خرید کلان، می خواهیم صنعت خودرو و هواپیما سازی و راه آهن فرانسه را نجات دهیم. فرانسوی ها باید قدر ما را بدانند.

وی افزود: بعد از آن همه تحریم چند دلار پول هم که آزاد شده را می خواهیم تقدیم تحریم کننده ها کنیم و در روزگار گرفتاری زیر بغل آنها را بگیریم، مبادا ورشکسته شوند.اصلاً دشمنی ها و کینه توزی های آنها مهم نیست؛ حتی اینکه هم زمان با سفر رئیس جمهور به مخالف نظام جمهوری اسلامی جایزه می دهند اهمیتی ندارد، آنها ارباب هستند و حق دارند به ما به دیده تحقیر بنگرند.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به تیتر چند روز پیش برخی روزنامه ها در خصوص برقراری خط هوایی مستقیم ایران و آمریکا، ادامه داد: راه اندازی این خط هوایی چه گره بزرگ اقتصادی از کشور ما باز خواهد کرد. اما اینها تیتر می شود و مسئله اول کشور معرفی می شود. اما مسئله بیکاری را چه کسی می خواهد حل کند؟ مسئله رکود چطور حل می شود؟

وی در خاتمه سخنان خود به جو سازی برخی رسانه ها علیه شورای نگهبان در جریان تأیید صلاحیت ها اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه افراد تأیید صاحیت شده از همه طیف ها و سلایق سیاسی هستند، برخی رسانه ها برای مظلومیت نمایی و کسب رأی بیشتر سروصدا و جنجال راه می اندازند و علیه شورای نگهبان اتهام افکنی می کنند.




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 94/11/8 ] [ 7:18 عصر ] [ علی اکبر حق پسند ]